Shawinigan - Reisverslag uit Shawinigan, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu Shawinigan - Reisverslag uit Shawinigan, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu

Shawinigan

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

24 Juli 2019 | Canada, Shawinigan

Na vanochtend wederwom weer lekker gegeten te hebben, zijn we vroeg de auto ingestapt. Nadat we 1 uurtje gereden hadden kwamen we aan op de kanoeverhuurplek. We gingen vandaag namelijk kanoën en wandelen. We begonnen met 4,5 km kanoën over heel mooi meer (Lac Wapizagonke) met een supermooie omgeving. Het was er lekker rustig, je hoorde geen auto's, schreeuwende kinderen o.i.d. Het was echt heerlijk! Daarna hebben we intotaal 8 km gewandeld. We kwamen langs Chute Waber, dat is een hele mooie waterval waar we ook meteen geluncht hebben. Na de wandeling hebben we weer 4,5 km terug gekanood en daarna hebben we nog even op een steiger in de zon gelegen. Het was namelijk ook vandaag weer precies goed weer. Het was ongeveer 23 graden met een lekker windje.
Net zijn we uiteten geweest bij een heel leuk restaurantje in het stadje. Nu gaan we straks slapen en morgen reizen we door naar Quebec.

(De site doet op dit moment raar, daardoor staan de foto's van vandaag bij het reisverslag van de heenreis. Ik kijk morgen nog even een keertje of ik het goed kan zetten, maar voor nu staan ze dus helaas bij een ander reisverslag.)

• 25 Juli 2019 - 05:55

Martijn:

Ik heb even op internet gekeken en Lac Wapizagonke en de omgeving zijn inderdaad heel erg mooi. Echt Canadees. Veel plezier verder.

• 25 Juli 2019 - 07:51

Jolanda:

Wat hebben jullie lekker weer, veel beter dan bij ons. Het kan vandaag 40 graden worden. Goede reis verder en de groetjes aan iedereen

• 25 Juli 2019 - 08:38

Oma: