Montreal - Shawinigan - Reisverslag uit Shawinigan, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu Montreal - Shawinigan - Reisverslag uit Shawinigan, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu

Montreal - Shawinigan

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

23 Juli 2019 | Canada, Shawinigan

Vandaag waren we vroeg wakker waardoor we ook vroeg konden ontbijten. Het ontbijt was al super lekker om de dag mee te beginnen. We konden brood roosteren en wafels maken.
Om 8.30 waren we in downtown Montreal. We zijn door de stad gelopen en hebben veel leuke dingen gezien. Bijvoorbeeld chinatown, de haven, Old Montreal, Tour Horloges (een hele hoge toren met mooi uitzicht), Marie Reine Du Monde Cathedral, oude gebouwen en de stad zelf natuurlijk. Het is echt een hele mooie stad! Ook hadden we heel veel geluk met het weer. Het was ongeveer 26 graden met zon.
Daarna zijn we weer naar het oude bekende restaurant Boston Pizza geweest waar we 2 jaar geleden ook vaak hebben gegeten. Het was echt super lekker!
Nu zijn we aangekomen in ons hotel in Shawinigan en hebben we even wat boodschapjes gedaan. Straks gaan Meike en ik nog zwemmen en dan gaan we waarschijnlijk vroeg slapen, want we zijn allemaal een beetje moe.

• 24 Juli 2019 - 06:59

Oma:

Je begin is alweer leuk om te volgen Lotte xx

• 24 Juli 2019 - 15:42

Opa En Oma:

Wat een indrukken hebben jullie al opgedaan. Veel plezier verder.