Heenreis (Amsterdam - Montreal) - Reisverslag uit Montréal, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu Heenreis (Amsterdam - Montreal) - Reisverslag uit Montréal, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu

Heenreis (Amsterdam - Montreal)

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

22 Juli 2019 | Canada, Montréal

We zijn aangekomen! Na een vlucht van 7,5 uur zonder problemen zijn gearriveerd in Montreal. We hebben onze koffers en auto opgehaald. De auto is anders dan verwacht (zie foto). We hebben een hele mooie oranje Jeep Sahara gekregen voor de vakantie. We geloofden onze ogen eerst niet en hebben er echt heel hard om gelachen.
Nu zitten we in ons hotel. We hebben net avondgegeten bij een Italiaan. We hebben er van genoten en gaan nu nog een paar kleine dingetjes doen en dan slapen. Morgen gaan we naar de stad en reizen we door naar Shawignan. Het wordt echt lekker weer, namelijk ongeveer 26 graden.

• 22 Juli 2019 - 23:30

Jolanda:

Jullie vallen in ieder geval goed op.
    Fijn dat de reis goed verlopen is.
    Ik ga genieten van jullie mooie reisverslagen.
    Heel veel plezier.

• 23 Juli 2019 - 02:53

Alexandra:

Super om te lezen dat de start al een glimlach oplevert. Ben uiteraard ook benieuwd naar een foto van jullie gezichten toen jullie de auto zagen staan. Veel plezier

• 23 Juli 2019 - 04:40

Esther:

Ha ha hollandser kan niet met deze kleur auto ! Geweldig

• 23 Juli 2019 - 04:57

Michelle:

Wat n geweldige auto! Heel veel veilige kilometers gewenst en heel veel plezier!

• 23 Juli 2019 - 08:50

Fleur:

Enjoy! Leuk om alle verhalen te lezen, greetz uit het warme italië ❤️❤️❤️

• 23 Juli 2019 - 13:43

Ellen:

Een mooie oranje auto voor een NLse familie. Fijne reis (en leuk om mee te lezen)