Campbell river --> Tofino - Reisverslag uit Tofino, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu Campbell river --> Tofino - Reisverslag uit Tofino, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu

Campbell river --> Tofino

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

26 Juli 2017 | Canada, Tofino

Vandaag deden we in de ochtend lekker rustig aan om nog even bij te komen van de afgelopen dagen. We ontbeten rond half negen en vertrokken richting Tofino rond kwart over tien. De rit duurde ongeveer 3,5 uur, maar we deden 4 tussenstops:
1. Cathedral Cove:
We stopten al eerst bij dit bos. Het is een bos met heel veel dikke bomen en onder andere ook de dikste van Canada. Die was wel 76 meter hoog (de toren van Pisa is 54 meter hoog) en 800 jaar oud! Het was echt apart om te zien!
2. VVV:
We maakten ook nog even een stop bij de VVV om leuke wandelingen te vragen in Tofino ;).
3. Rainforest Trail:
Daarna stopten we bij een klein regenwoud. Er was kort geleden een nieuw pad aangelegd dus goed beloopbaar. Het was heel mooi om alle bomen te zien met mos erop. Ook hier waren sommige bomen al pittig oud!
4. Schooners Cove:
De laatste tussenstop was op dit "verlaten" strand met een heel mooi uitzicht op kleine verlaten eilanden. Het was net alsof je op een onbewoond eiland was. Echt super gaaf!

Na deze 4 tussenstops kwamen we aan bij onze Lodge. Het is echt een super coole Lodge, met nog een bovenverdieping en mooi uitzicht op de zee.
In de avond zijn we nog naar een plekje op het park gelopen waar we hebben zitten kijken naar de hele mooie zonsondergang. Echt was zo mooi!!

Nu zitten we weer in onze Lodge en gaan zo gezellig een spelletje doen!

• 27 Juli 2017 - 09:31

Oma:

Het blijft maar super gaaf!Geniet van het laatste stukje van de reis.xx