Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu

Victoria

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Lotte

29 Juli 2017 | Canada, Victoria

Vandaag waren we de hele dag in Victoria. In de ochtend heb ik voor het eerst in mijn leven ontbijt gegeten in een restaurant (buiten die van een hotel). Het was super lekker en vers. Daarna hebben we een aantal stadswandelingen gedaan waardoor je een super goed beeld kreeg van de stad. Zo hebben we veel muurschilderingen gezien en weer in Chinatown geweest. Na de lunch zijn we drie uur lang wezen Whale Watchen. Het was echt heel erg gaaf. De boot ging super hard over de golven en we hebben zeeleeuwen, zeeotters en zeehonden gezien. We kwamen bij een plek waar we een walvis hadden gezien: een Hunchback Whale. Deze zijn super groot. Normaal gesproken zie je deze walvissen vanaf een lange afstand, maar plotseling kwam hij heel erg dicht bij onze boot tevoorschijn. Onze gids zei dat het heel ongewoon was. Ook heel zeldzaam was het toen de walvis sprong en een rondje draaide in het lucht, we zagen ook zijn super grote staart uit het water komen. Echt heel erg mooi om te zien. Lotte en ik gingen na het walvisspotten nog even zwemmen en daarna gingen we uiteten. In de avond was Victoria eigenlijk nog leuker dan overdag. Straatmuzikanten gingen optreden en alle lichtjes op de grote gebouwen gingen aan. We zijn een tijdje bij een optreden wezen kijken en het was echt heel leuk. Er hing een super gave sfeer over de stad. :)

• 30 Juli 2017 - 08:17

LN:

Mooi zeg! Leuk om te lezen. Ik moet, zo te zien, ook eens naar west-Canada! :)

• 30 Juli 2017 - 11:46

De Pollen:

In een woord......SCHITTEREND !!!!!

Dat is nu SUPER GENIETEN !!