Tofino - Reisverslag uit Tofino, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu Tofino - Reisverslag uit Tofino, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu

Tofino

Blijf op de hoogte en volg Lotte

27 Juli 2017 | Canada, Tofino

Vandaag hadden we de hele dag in Tofino. Omdat dit de stad van stranden en surfen is, besloten we dit te gaan ontdekken. We zijn naar Long Beach geweest, waar we heerlijk hebben gewandeld en gekeken naar surfers op de hoge golven. Aan het eind van het strand was een soort koraal rif. Er zaten wel duizenden mosselen en visjes aan een steen vast met allemaal stukken koraal ertussen. Het was echt een super mooi gezicht. We hebben zelfs een paar grote zeesterren gezien die onder de stenen zaten. Na Long Beach gingen we lunchen en naar het strandje die bij onze Lodge op loopafstand is: Mackenzie Beach. Het was soms best winderig maar nog steeds een prettige temperatuur om op het strand te liggen. De zee was wel iets te koud :) Vanavond eten we lekker in ons appartementje en na zonsondergang zijn we van plan marshmellows te roosteren boven een kampvuur op het strand. Hopelijk lukt dat allemaal! :)