Calgary -> Canmore (Johnston Canyon) - Reisverslag uit Canmore, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu Calgary -> Canmore (Johnston Canyon) - Reisverslag uit Canmore, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu

Calgary -> Canmore (Johnston Canyon)

Door: Meike & Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

13 Juli 2017 | Canada, Canmore

Vandaag werden we door de jetlag vroeg wakker, maar daardoor konden we veel doen! Om 6 uur zaten we al aan het ontbijt...

We begonnen met van Calgary naar Canmore te rijden. Onderweg stopten we bij de Olympic Oval, daar werden in 1988 de olympische winterspelen gehouden.
In Canmore hebben we eerst even snel het stadje bekeken en zijn daarna doorgereden naar Johnston Canyon. Daar hebben we een wandeling gemaakt van in totaal 11 km. We zijn eerst langs de lower falls gelopen, daarna langs de upper falls en uiteindelijk kwamen we aan bij de inktpots. Daar hebben we geluncht. Het was echt super mooi!
Toen we de wandeling hadden gedaan, gingen we weer terug naar ons hotel in Canmore. En onderweg kwamen we zelfs nog een kleine beer tegen!

Nu zitten we in ons hotel. We gaan zo nog ergens eten en dan weer lekker vroeg slapen.

• 13 Juli 2017 - 06:45

Jolanda:

Wat een mooie verhale , nu al en het begint nog maar net.
    Wij volgen jullie met deze prachtige verhalen.

• 13 Juli 2017 - 09:00

Oma:

Goede start Lotte.Leuk verslag en mooie foto's.xx

• 13 Juli 2017 - 09:51

• 13 Juli 2017 - 09:54

Christel :

Oeps....sorry voor alle reacties....dacht dat het niet goed ging!!!

• 14 Juli 2017 - 09:40

Opa En Oma:

Wat leuk om zo met jullie op vakantie mee te mogen genieten.
    Zoveel indrukken, we zijn jaloers.

Veel plezier.