Canmore-->Golden - Reisverslag uit Edelweiss, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu Canmore-->Golden - Reisverslag uit Edelweiss, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu

Canmore-->Golden

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Lotte

15 Juli 2017 | Canada, Edelweiss

Vanochtend konden we lekker rustig aan doen. Na uitgebreid genoten te hebben van o.a een wafelijzer en bagels pakten we de rest van onze spullen in en maakten we ons klaar voor vertrek.
Vandaag was een reisdag vanaf Canmore naar Golden. Het was erg lekker weer, op z'n hoogst wel 33 graden!
Onderweg hebben we twee tussenstops gemaakt. Stop nummer 1 was bij Marble Canyon, hier hebben we kort doorheen gewandeld. Het was een prachtige kloof met heldere wateren en een waterval. Hierna stopten we bij Radium Hot Springs, een soort zwembad met heel erg heet water (wel 40 graden!) dat kwam van een bron uit de bergen. Hier hebben we lekker in gezwommen en uitgerust. Er was zelfs nog een iets kouder bad (29 graden) waar Lotte en ik lekker van de duikplank en glijbaan af zijn gegaan. Na de lunch reden we door naar ons hotel in Golden: Mountainview Inn. Het is een groot en ruim hotel met een zwembad waar Lotte en ik nog lekker in gezwommen hebben. Onderweg waren we een grote zwarte beer tegengekomen die de weg overstak! En een kudde berggeiten.
In de avond gingen we weer uiteten en voor de rest hebben we lekker rustig aan gedaan! :)

• 16 Juli 2017 - 09:36

Oma:

Heerlijk zo'n rustig aan dag.Veel plezier vandaag.xx

• 16 Juli 2017 - 18:51

LN:

Leuk zeg; prachtige foto's! Fijne dag vandaag.

• 17 Juli 2017 - 22:35

Alexandra:

Hoi die Lotte,

Erg leuk om jouw reisverhalen te lezen. Tot nu toe lijkt het mij volop genieten. En wat een mooie natuur. Doe iedereen de groetjes. En wij zijn benieuwd naar jullie avonturen de komende dagen. Overigens respect voor de afstanden die jullie dagelijks wandelen.

gr
    alexandra