Nog 1 dag! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu Nog 1 dag! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag!

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Lotte

10 Juli 2017 | Nederland, Nieuwegein

Morgen is het eindelijk zover, alle koffers zijn al ingepakt en we zijn klaar voor vertrek!
De wekker staat om 5:30 en onze eerste vlucht naar Londen vertrekt om 10:15. Door het tijdverschil van 1uur komen we al 10:40 Engelse tijd aan (dit is 11:40 Nederlandse tijd).
Onze tweede vlucht naar Calgary, Canada vertrekt om 13:05 Engelse tijd en we komen 14:55 aan, Canadese tijd. Dit is 22:55 in Nederlands, er is uur tijdverschil.
Wij hebben er allemaal super veel zin in en kijken er naar uit om dit avontuur met jullie te delen!
Groetjes van ons allemaal.

• 11 Juli 2017 - 18:43

LN:

Heel veel plezier allemaal. Ik was in Calgary en heb wat gegeten in de ronddraaiende toren; je kunt van daaruit de Rockies zien liggen. Misschien echter gaan julllie gelijk rijden en zijn jullie even later in Banff. Daar zag ik een beer op de spoorlijn lopen (achter hekwerk gelukkig), misschien staat ie jullie daar ook op te wachten ;). Hoe dan ook: goeie reis!