Baddeck - Liscombe - Reisverslag uit Liscomb, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu Baddeck - Liscombe - Reisverslag uit Liscomb, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu

Baddeck - Liscombe

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

10 Augustus 2019 | Canada, Liscomb

Vandaag reden we vanaf Baddeck door naar Liscombe. Het was ongeveer 250 kilometer. We zijn onderweg gestopt om te lunchen. We hebben ook meteen spelletjes gedaan, dat kon omdat het buiten lekker weer was. Papa en mama hebben een klein stukje gewandeld en na een uurtje reden we door naar onze nieuwe plek.

We zitten in een cottage. Het is een klein gebouw er zijn 4 slaapkamers en een gezamenlijke woonkamer. Het is sowieso een heel groot een leuk vakantiepark. Meike en ik hebben er vanmiddag gezwommen, tafel tennis gespeeld, en we hebben ook getennist.

In de avond hebben we lekker in het hoofdgebouw gegeten. Dat moet ook wel want we zijn omgeven door veel bomen en natuur. Na het eten zijn we naar een recreatieruimte gegaan. Daar heeft mama gelezen, meike rustig aan gedaan en papa en ik hebben gekaart en gepooled. We genieten van de rustige en laatste paar dagen. Morgen zitten we hier nog een dag en gaan we weer gebruik maken van alle leuke faciliteiten hier!