Scotsburn - Cheticamp - Reisverslag uit Chéticamp, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu Scotsburn - Cheticamp - Reisverslag uit Chéticamp, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu

Scotsburn - Cheticamp

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

06 Augustus 2019 | Canada, Chéticamp

Vanochtend was weer een rustige ochtend. Meike en ik hebben eerst lekker gezwommen en in de zon gelegen. Daarna vertrokken we richting Cheticamp.

Onderweg maakten we een tussenstop om een korte wandeling te maken, alleen de weg naar de wandeling toe was niet echt leuk. Het was 9 kilometer over een onverharde weg. De hele weg was heel erg hobbelig en je reed recht naast de afgrond. Gelukkig hadden we papa achter het stuur en leven we nu nog.

De wandeling viel een beetje tegen. We hoopten kliffen te zien en uitzicht op zee. Het uitzicht op zee was er gelukkig alleen we hebben geen klif gezien. Het mooie weer maakte het wel een beetje beter.

Na de wandeling, en niet te vergeten de 9 kilometer over dezelfde weg weer terug, reden we door naar ons huis. Het is van Airbnb en is echt super mooi! Het heeft 3 slaapkamers, 2 badkamers, wasmachine en droger, een grote keuken en een hele leuke sfeer. Nu hoeven we gelukkig niet te kamperen ;).

In de avond hebben we buiten op het het terras taco’s gegeten. Echt super lekker. Na het eten hebben Meike en ik spelletjes gedaan en zijn papa en mama wezen wandelen door het stadje. Nu zijn papa en ik aan het kaarten en gaan we straks slapen.

• 07 Augustus 2019 - 10:23

Oma: