Tofino --> Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu Tofino --> Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu

Tofino --> Victoria

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

28 Juli 2017 | Canada, Victoria

Vandaag hadden we weer een reisdag voor de boeg. We moesten afscheid nemen van ons mooie huisje en aan een reis van 4,5 uur beginnen. Gelukkig hadden we wel weer 2 leuke tussenstops!
De eerst tussenstop was na ongeveer 2 uur rijden. We stopten bij de Little Quallicum waterval. Daar hebben we ongeveer 2 kilometer gelopen langs de lower en upper falls. Het was ook deze keer weer heel mooi om te zien, maar ook wel speciaal, omdat dit de laatste keer was dat we deze vakantie zoiets zouden zien. Hierna gaan we namelijk naar grotere steden en de natuur uit.
Daarna reden we nog één uurtje door naar Duncan. Dat is een stad met allemaal totempalen. Ook daar hebben we weer wat rondgelopen en lekker een ijsje gegeten!
En na nog één uur rijden kwamen we dan eindelijk aan in Victoria! Heel erg wennen, want zoals ik net al zei, zijn we vanuit de natuur naar de stad gegaan. Wel is het echt een super mooie stad. Het lijkt eigenlijk een beetje op Londen, door de rode dubbeldekkers en oude gebouwen. Ook heeft Victoria een mooie haven, waar we morgen iets super leuks gaan doen!
Ons hotel is ook heel mooi! Ook bij dit hotel zit weer een zwembad en een sportschool. Vanuit de kamer hebben we mooi uitzicht op de stad en op de haven.

In de avond zijn we lekker uiteten geweest en hebben we daarna nog een rondje door de stad gelopen. Onder andere door Chinatown!
Meike en ik zijn in de avond ook nog even wezen zwemmen. En papa en mama konden ons mooi in de gaten houden door het hotelraam ;).

• 29 Juli 2017 - 08:29

Opa En Oma:

Wat hebben jullie een super vakantie .
    Heel veel plezier nog de laatste dagen xxx

• 29 Juli 2017 - 10:01

Oma:

Was dat in de gaten houden dan nodig?Nog veel plezier en niet te vaak shoppen!!!xx