Whistler-->Campbell River - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu Whistler-->Campbell River - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu

Whistler-->Campbell River

Blijf op de hoogte en volg Lotte

23 Juli 2017 | Canada, Campbell River

Vandaag was naar mijn mening de leukste reisdag. We hebben namelijk 1.5 met een veerboot gevaren! Daarnaast moesten we ook nog 3 uur rijden. We gingen vandaag naar Vancouver Island toe en het was super lekker weer. Blijkbaar hadden onze geboekte tickets voor op de veerboot prioriteit dus we hoefden niet te uwachten in de lange rij voor entree en we stonden vooraan op de parkeerplaats en zo konden we als eerste vertrekken vanaf de veerboot :) Het waaide super hard op de boot maar door het zonnetje was het alsnog goed te doen. Toen we aangekwamen waren in Campbell River was er eerst een beetje gedoe of we het hotel wel in konden komen, maar na een paar telefoontjes was dit gelukkig nog goed gekomen. We gingen vanavond weer lekker uiteten en in de avond konden Lotte en ik weer zwemmen. Nu pakken we onze spullen in want morgen gaan we met een watervliegtuig naar Knight Inlet, hier hebben we geen Wi-Fi, TV of bereik dus kan er morgen geen verslag komen. Die komt uiteraard nog wel, maar dan overmorgen of later. We hebben er in ieder geval super veel zin in. We gaan namelijk in een watervliegtuig naar Knight Inlet en er staan een aantal super gave excursies gepland!

• 24 Juli 2017 - 11:16

Jolanda:

Wat een avontuur weer, en met een watervliegtuig. Hoe gaaf.

Succes zonder WIFI haha, maar dat komt vast wel goed.

• 24 Juli 2017 - 16:42

Opa En Oma :

Wat een belevenis wat maken jullie veel mee !
    Veel plezier , en dat je maar veel beren mag zien .