Clearwater-->Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu Clearwater-->Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu

Clearwater-->Whistler

Blijf op de hoogte en volg Lotte

21 Juli 2017 | Canada, Whistler

Vandaag moesten we het langst in de auto rijden. Door de bosbranden moesten we meer dan een uur omrijden, in totaal hebben we er 6.5 uur over gedaan. De reis verliep voorspoedig, behalve een kleine file in Vancouver. Eenmaal aangekomen werder we hartelijk ontvangen door de aardige mensen van het hotel. Onze hotelkamer is erg luxe met kingsize bed en twee tv's. Lotte en ik slapen op een grote slaapbank.
We zijn gelijk naar het stadje gelopen en hebben een paar winkeltjes bezocht. Daarna gingen we uiteten bij een super lekker restaurant. Lotte en ik gingen na het eten heerlijk gebruik maken van het spa- en zwembadgedeelte. Er was een groot bad, een bubbelbad en een hottub :) Na een uurtje gezwommen te hebben, gingen we een uurtje sporten. Want ook dat hebben ze in dit hotel!
Nu zitten we lekker met z'n allen in de kamer te relaxen. Ik heb alweer zin in morgen :)

• 22 Juli 2017 - 09:30

Oma:

Zo ladies dat is pas luxe !Badjas ook aangehad?Wat hebben jullie een top vakantie!!Liefs.