Golden - Reisverslag uit Edelweiss, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu Golden - Reisverslag uit Edelweiss, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu

Golden

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

17 Juli 2017 | Canada, Edelweiss

Hier is het verslag van gisteren:

Vanochtend werden we wat later wakker met een heerlijke zon! We hebben lekker ontbeten en daarna maakten we ons klaar om naar Canyon Creek te gaan. We hebben in totaal 7 km gelopen met ongeveer 350 hoogtemeters. We moesten bij de wandeling heel steil omhoog lopen dicht langs een kloof (niet goed voor mensen met hoogtevrees oma Varwijk hihi). We zouden ook nog berggeiten moeten zien, maar die hadden een winterslaap ofzo, want we hebben er geen een gezien. We hebben heel veel geluk gehad, want na een wandeling van 2 uur met heel veel zon en lekker warm weer (ongeveer 30 graden) werd het toen we in de auto zaten wat meer bewolkt. Dat komt voor een deel doordat de wind de rook van de bosbranden naar ons toe blies.
Thuis in het hotel hadden we eerst wat uitgerust. Daarna zijn we naar de supermarkt gegaan om wat lunch te halen die we bij de Kicking Horse Pedestrian Bridge hebben opgegeten. Dat is een houten brug, in Golden die overdekt is. Je hebt daarop een mooi uitzicht over de bergen en de Kicking Horse River die er onderdoor stroomt.
Na de lunch hebben Meike en ik nog ongeveer 2 uur gezwommen in het hotel. Papa en mama hebben toen een boek gelezen.
Rond half 8 zijn we uiteten gegaan en toen sloeg het weer om. Het werd kouder en begon te regenen. Maar het was nog wel ongeveer 15 graden.
Nu zijn we onze koffers aan het inpakken omdat we morgen weer verder reizen.

Vandaag, 17.07, , gaan we door naar Jasper. Daar hebben we een huisje tussen de bergen. Het kan daardoor misschien zijn dat er geen reisverslag komt voor 2 dagen, maar als we weer betere wifi hebben komen ze alsnog hierop!