Barrier Lake (Kananaskis County) - Reisverslag uit Canmore, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu Barrier Lake (Kananaskis County) - Reisverslag uit Canmore, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu

Barrier Lake (Kananaskis County)

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

15 Juli 2017 | Canada, Canmore

Vandaag stonden we gelukkig wat later op. We hebben weer heerlijk ontbeten.
Daarna zijn we naar het Barrier Lake in Kananaskis County gegaan. Daar hebben we een wandeling gemaakt van 14,5 km en met bijna 600 meter hoogte verschil. Uiteindelijk op de top (1867 meter) hadden we een heel mooi uitzicht over het Barrier Lake. Dat was het wel waard, want om de top te bereiken moesten we eerst heeeel stijl omhoog lopen, terwijl het ongeveer 30 graden was met heel veel zon. Op de terugweg kwamen we nog een mooi riviertje tegen met een kleine waterval. Het was super mooi.
In totaal zijn we 4,5 uur weg geweest. Daarna vonden we dat we het wel hadden verdiend om met onze voeten lekker in het koude Barrier Lake even af te koelen.
Vanavond gaan we weer lekker eten bij Boston Pizza, het was er gisteren namelijk zo lekker! Ik verheug me er nu al op.
Dit is ook weer onze laatste avond in Canmore, want morgen gaan we weer door. Maar daar vertelt Meike morgen weer meer over

• 15 Juli 2017 - 09:07

Jolanda:

Wat een prachtige foto's zeg. En die afkoeling hadden jullie zeker verdiend. Goede reis en op naar het volgende avontuur

• 15 Juli 2017 - 09:46

Alison:

Hi guys, looks like you are having a fabulous time, photos are stunning! xx

• 15 Juli 2017 - 09:48

Oma:

Zo dat zijn atstanden om te lopen.Petje af maaaaar je kreeg wel een prachtig panarama! Xx