Liscomb - Halifax - Reisverslag uit Halifax, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu Liscomb - Halifax - Reisverslag uit Halifax, Canada van Lotte Alderen - WaarBenJij.nu

Liscomb - Halifax

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

12 Augustus 2019 | Canada, Halifax

De laatste reisdag stond vandaag op de planning. Vanaf Liscomb rezen we door maar Halifax. We moesten ongeveer 2,5 uur rijden en tussendoor stopten we om nog even te lunchen en rond half twee kwamen we aan in ons laatste hotel.

Onze kamer heeft een upgrade gehad, we hebben nu een kleine woonkamer erbij. Dat is heel handig voor al onze spullen die overal liggen voor het inpakken.

We zijn de rest van de dag in de stad geweest. Het is een hele andere stad dan Montréal en Quebec. Het is een kleinere stad en is echt gebouwd aan het water. Het is wel een hele mooie en gezellige stad!

In de avond hebben we als afsluiter gegeten bij Boston Pizza. Het was weer echt heel erg lekker en we hebben er erg van genoten. We hebben na het eten nog een rondje door de stad gelopen en zitten nu weer in de hotelsuite.

Morgenochtend gaan we nog heel even de stad in en om 15.00 uur lokale tijd is onze eerste vlucht (dat is 20.00 uur in Nederland). We verwachten om ongeveer 11.00 in Nederland te landen op woensdag. Na een reisdag van 15 uur zijn we dan weer terug in ons eigen landje.

Ik vond het leuk om deze verslagen te maken en werd zeker gemotiveerd door de leuke reacties! Heel erg bedankt voor het meebeleven van deze reis ;D.

• 13 Augustus 2019 - 04:06

Christel:

Lieve Lotte! Jij super bedankt om ons mee te nemen in jullie belevenissen ! Het was echt heel leuk om iedere ochtend jouw reisverslag te lezen. Succes met inpakken en goede reis straks! Liefs voor jullie alle 4.

• 13 Augustus 2019 - 05:19

Alexandra:

Lieve Lotte, elke ochtend standaard wakker worden met een reisverhaal. Een beter ochtendritueel bestaat er niet. Erg leuk om wakker mee te worden. Zal het ook wel iets gaan missen. Geniet nog van jullie laatste momenten van deze gedenkwaardige reis. Liefs van alexandra

• 13 Augustus 2019 - 08:16

Oom Loef En Tante Jean:

Voor allemaal een fijne laatste dag en een voorspoedige terugreis.
    Lotte we hebben genoten van al jouw gezellige reisverslagen.
    Wat zullen jullie thuis nog veel nagenieten van alle avonturen.
    Vergeet vooral geen warme kleding bij de hand te houden !!!
    Het lijkt wel herfst in Holland !!
    Liefs.oom Loef en tante Jean.

• 13 Augustus 2019 - 15:37

Oma:

Bedankt Lotte voor je verslagen.Ik heb er echt van genoten.En ook aan deze mooie reis komt een einde.Zie jullie in ons landje.Liefs.

• 14 Augustus 2019 - 04:12

Moniqu:

Hai Lotte,
    Dank je wel voor alle verslagen. Erg leuk om te lezen wat jullie allemaal gezien en meegemaakt hebben. Super goed geschreven!
    In Oostenrijk kan je ook erg goed wandelen :)
    Goede reis en groetjes aan iedereen.